Tuesday, May 5, 2009

Estherit Esteriltä

Päätin äitienpäivän kunniaksi muistaa mummua sukkaparilla.

Esther Socks

Malli:Esther Socks
Lanka:Opal Uni Solid 4 ply, 70 grammaa
Puikot:2,5mm

Näitä sukkia oli hauska tehdä, oli pitsiä ja palmikkoa, sopivasti vaihtelua. Vielä hauskempi näitä olisi ollut tehdä jos olisin oppinut mallikerran ulkoa. Tai jos ohjeet olisivat olleet selvemmät. Olen vielä aika noviisi sukkien teossa ja ohjeet olivat enemmänkin suuntaa antavia. Pienen soveltamisen jälkeen kyllä pärjäsi.

Esther Socks

Minua pelottaa, että täällä alkaa seuraavaksi (palmikko)sukkamania. Näitä oli jo sen verran mukava tehdä, että uusia malleja on jo jonossa ja lankoja hankittu. Ensi jouluna kaikkien paketeista saattaakin löytyä sukkaparit...

6 comments:

Anonymous said...

tosi kauniit sukat.
thamara

Maiju said...

Kivat sukat! Ja herrrrkun väriset :)

Tui said...

Kauniit estherit :) Ja sukkamania on kyllä vaarallinen, se voi iskeä ihan takavasemmalta!

Anonymous said...

Mooro! Äitee oli ihan fiiliksissä blogista, hyvää jälkeekin teet kuulemma,,terveisin, Laari

Anonymous said...

Saa kyllä laittaa mun juolupakettiin, tai vaikka vähän aikaisemminkin. On tosi kivat. Mulla on samanlaiset mummon tekemänä (ei ihan yhtä hienot) ja on parhaat kotisukat. Ootko muuten tehnyt mitään sukkia siitä kirjasta jonka sait pukilta?

/anna

Teetä ja näkkileipää. said...

Onpa nätit! Itse asiassa näteimmät estherit, joihin olen törmännyt!